poniedziałek, 26 października 2015

HAUL: Sizeer, IKEA, TK MAXX, Empik


Hejka Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z HAUL'em zakupowym. Zakupy zrobiłam wczoraj i dzisiaj w Silesi i Sarnim Stoku. Kupiłam kilka, moim zdaniem fajnych rzeczy. 

Przejdźmy do rzeczy:

1. Materiałowa półka wisząca 'SKUBB' /IKEA/kolor miętowy/6 przegródek/wym. 35 x 45 x 125cm/39.99 zł/
Kupiłam ją, ponieważ chciałam zaoszczędzić trochę miejsca w szafie. wykonana z mocnego materiału. Ma ogromny plus za kolor - miętowy <3 .
Można ją bardzo łatwo zamontować - ma rzepy. Świetny zakup! :-)

2. Organizer 'SKUBB' /IKEA/kolor miętowy/7 przegródek/wym. 44 x 34 x 11cm/15.99zł/ 
Genialny zakup, polecam osobom, które mają dużo drobiazgów. Organizer bardzo mi pomógł! Nareszcie mam porządek w szafce! hahah :D
3. Flamastry 'MÅLA' /IKEA/12 szt./ 7.00 zł/
Już od dawna planowałam ich zakup. Świetne flamastry, wyraziste kolory. Moim zdaniem warte zakupu. 

 4. Stemple 'MÅLA' /IKEA/6 szt./12.99 zł/
Fajne stemple. Kupiłam je 'przy okazji'. Słodkie wzorki.
Na pewno mi się przydadzą.
5. Farba fluorescencyjna/brokatowa 'MÅLA' /IKEA /8 szt./ 29.99 zł/ 
Farbki trochę mnie zawiodły, bo myślałam, że to takie farbki, które jak wyschną bedą naklejką na okno - wiecie, takie dziecience marzenie, hihi. Ale i tak bardzo je polubiłam. Mają też swoje plusy - można nimi malować na plastiku, mają fajny zapach i kolory. 

6. Wieszaki 'SPRUTT' /IKEA/8 szt./7.99 zł/
Fajne wieszaki w niskiej cenie. Polecam, bo bardzo wytrzymałe.

7. Buty Reebok Clasic, wersja zimowa
/Sizeer/kolor czarny/rozm. 37.5/ 349.99zł/ 
Cudowne buty. Zakochałam się w nich. Bardzo cieplutkie i wygodne. Są śliczne! Bardzo, bardzo polecam :-)

8. Plecak /TK MAXX/139.99 zł/
Przesłodki plecak wraz z piórnikiem. Na prawdę spory i dobrze wykonany. A design cudowny! :D 


9. Książka 3w1: "Romeo i Julia", "Hamlet", "Makbet" William Shakespeare /Empik/28.99 zł/
Jeszcze nie czytałam, ale na 100% przeczytam :-)


I to już całe moje zakupy. Do zobaczenia!

Martina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz