czwartek, 14 maja 2015

TAG: 'Mój zwierzecy przyjaciel'

Hejka!


Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem o moim zwierzaczku. Jest to pierwsza część. Drugą mam zamiar opublikować za niedługo.

A WIĘC ZACZYNAJMY!

Pytania:
1. Jak ma na imię Twój zwierzak?
Mój zwierzak wabi się Fiffi.

2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy ?
Jak widać jest to świnka morska, a dokładnie trójkolorowa rozetka.

3. Jak długo jest już z tobą ?
Prosiak jest ze mną już 3 lata i oby był jak najdłużej.

4. Jak dostałaś swojego zwierzaka ?
Gdy zobaczyłam świnkę morską Tosie mojego kuzyna postanowiłam też taką mieć. Poprosiłam o nią moją Mamę, która zgodziła się na zwierzątko. Pojechałyśmy do sklepu zoologicznego, w którym niestety nie było świnek. W kolejnym sklepie kupiłyśmy klatkę, karmę i inne rzeczy. Później okazało się, że nie ma tam samiczek, więc pojechałyśmy do kolejnego zoologa. Tam czekała już na mnie Fiffi, którą kupiłam i pokochałam.

5. Ile ma lat ?
Świnka ma ponad 3 latka.

6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?
U Fiffi dziwne jest to, ze cały dzień nie śpi, a wieczorem buszuje (chyba funkcjonuje 24h :D). Czasami Fiffi zaczyna skakać i brykać w klatce, a ja się wtedy boję, bo myślę, że to duchy. Haha :-)

7. Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą ?
Fiffi jest moją przyjaciółką.

8. Ulubione chwile?
Hmm, jest wiele takich chwil. Dobrze pamiętam jak kąpałam świnkę, a ona całą mnie  i łazienkę ochlapała. Albo gdy uciekała przed młodszą od niej Bellą.

9.Jak nazywasz swojego zwierzaka ?
Na moje zwierzątko mówię: Fiffi, Prosiak, Fiffka, Fiffusia.

10. Czy jest coś, co cie w niej denerwuje?
Denerwuje mnie w niej to, że czasami rano (najczęściej w weekendy) budzi mnie i piszczy, bo jest głodna. Haha :-D

Mam nadzieję, że tag się Wam spodobał. Do zobaczenia! Martina

1 komentarz:

  1. Ojeju. Swinki morskie sa takie slodkie. Ja tez kiedys mialam swinke! :)

    Obserwuje. :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. :)
    Nowa sesja zdjeciowa- HORSE
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/horse.html

    OdpowiedzUsuń